سامانه مدیریت هوشمند جلسات آنلاین

تهران ال ام اس

جلسات آنلاین

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

امروزه با رشد تکنولوژی و افزایش فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و پدید آمدن سازمان ها و شرکت های بیشمار استفاده از ابزارهای مدیریت هوشمند بیش از پیش به بالا بردن بهره وری و تسریع فعالیت ها و سهولت در امور به مدیران کمک خواهد نمود .

بسیاری از شرکت ها دارای مدیرانی خارج از کشور هستند که گاهی در چندین سازمان نقش مدیریت را ایفا می کنند. با توجه به برنامه های شلوغ خود و لزوم برگزاری جلسات آنلاین متعدد، اعضای هیئت مدیره به یک راه حل نیاز دارند که به آنها امکان می دهد تا آنجا که ممکن است کارآمد عمل کنند و علاوه بر برگزاری جلسات آنلاین خود در هر مکان و زمان و با هر وسیله ای ، بتوانند مجموعه خود را مدیریت کرده و از کلیه امور با خبر باشند.

بدین جهت نرم افزار مدیریت هوشمند جلسات آنلاین ((MMS این امکان را برای مدیران و کارکنان یک مجموعه فراهم میکند تا کنترل کاملی بر مدیریت شرکت ها و سازمانها و همچنین برگزاری جلسات آنلاین متعدد از مکان ها و راه های دور و نزدیک و با دستگاه های متفاوت داشته باشند، از اطلاع رسانی و ارجاع امور و آماده سازی قبل از جلسه و انجام جلسات آنلاین و ابری گرفته تا توزیع و به اشتراک گذاری اسناد و صورتجلسه پس از انجام جلسات آنلاین.

 

کنفرانس ابری
کنفرانس ابری

با استفاده از نرم افزار مدیریت هوشمند جلسات آنلاین می توانید :

_ جلسات آنلاین خود را در یک بستر ایمن و آسان اجرا کنید و به راحتی از دورترین نقطه جهان جلساتتان را برگزار و مدیریت کنید .

_ جلسات آنلاین انجام شده را ضبط  و آن ها را مجددا بازبینی کنید .

_  اقدامات مهم هیئت مدیره مانند رای گیری ، نظرسنجی ، تولید گزارش و سایر

   موارد مرتبط را تسهیل کنید.

_ شرکت کنندگان را به صورت گروهی و سیستمی جهت حضور در جلسات آنلان مطلع کنید.

_ دعوت نامه ها ، یادآوری ها و اعلان ها را ارسال کنید.

_ دستور کار و کلیه اطلاعات مربوطه را از قبل به شرکت کنندگان ارائه کنید .  

_ به راحتی اسناد جلسات را از طریق ویژگی کشیدن و رها کردن بارگزاری کنید.

_ از یک رابط کاربری آسان و تصویری استفاده کنید و آن را به راحتی فرابگیرید.

_ مسائل را با رأی گیری یا از طریق نشان دادن دست یا رأی مخفی حل کنید.

_ با تعیین سطح کنترل دسترسی ، دسترسی به داده ها و پرونده ها و جلسات

   را محدود کنید.

_ شفافیت و پاسخگویی را بهبود بخشید.

_ اسناد ارائه شده در جلسه و سامانه را به راحتی بارگیری کنید.

_ خلاصه جلسه را از طریق ایمیل یا مسیج ارسال کنید.

_ توسط این نرم افزار میتوان میزان مشارکت مدیران را مشخص نموده و از تصمیم گیری های کارآمد مدیران

   در سالن اجتماعات اطمینان حاصل نمایید .

_ می توانید زمان آماده سازی جلسه و هزینه های آن را کاهش دهید.

_  جستجوی آسان بین کلیه محتواها انجام دهید .

_  کارهای مهم را دسته بندی و ارجاع نمایید .

_ فعالیت ها را پیگیری و مدیریت کنید .

_ سوالات و توافق نامه شرکت کنندگان را در مورد موضوع جلسه جمع آوری و تهیه دستور کار جلسه را تسهیل کنید .

_ می توان پیگیری های مربوطه را بلافاصله پس از جلسه برای شرکت کنندگان ارسال کرد تا ذینفعان بتوانند بدون تأخیر اقدامات مناسب را انجام دهند.

_ وظایف را برای اجرای هرگونه تصمیم اتخاذ شده ایجاد و تعیین کنید .

نرم افزارMMS   با تأکید بر پاسخگویی به چالش های سازمانی و خدمات عمومی که نیاز به حفاظت از داده ها ، کنترل و در دسترس بودن دارند ، طراحی و ساخته شده است.

 

مدیریت جلسه آنلاین
مدیریت جلسه آنلاین

 

مزایای برگزاری جلسات آنلاین و استفاده از نرم افزار هوشمند MMS :

سازمان هایی که از ابزار IT برای مدیریت جلسات آنلاین  استفاده نمی کنند ، با مشکلات زیادی روبرو هستند: دستور کار جلسه دیر ارسال می شود و شرکت کنندگان نمی توانند به درستی آماده شوند. هیچ یادآوری ارسال نمی شود تا کارکنان و مدیران جلسات را فراموش نکنند و همچنین اجرای تصمیمات اتخاذ شده در طول جلسه خیلی کند پیش میرود . همه اینها باعث کاهش کارایی شرکت ضمن افزایش هزینه ها می شود. سامانه مدیریت هوشمند جلسات روشی مدرن و راحت برای مدیریت جلسات و کاهش دردسرها ارائه می دهد.

 

adobe connect
adobe connect

 

 

نرم افزار MMS (سامانه مدیریت هوشمند جلسات)  توسط مؤسسات ، شرکت ها و سازمانهای دولتی استفاده می شود و روند جلسه را ساده می کند. با این نرم افزارسرپرستان و مدیران می توانند در هر کجا و هر زمان به طور ایمن به اسناد دسترسی داشته باشند و با سازمان خود در ارتباط بوده، جلسه آنلاین برگزار کرده و همکاری نمایند. همچنین مدیران می توانند یادداشت های خصوصی یا اشتراکی را اضافه کنند ، برخی اقدامات را به خود یا دیگران اختصاص داده و ردیابی کنند و سایر دستگاه ها را کنترل کنند.

با سامانه مدیریت هوشمند جلسات ، مدیران می توانند در هر مکانی که هستند بلافاصله آخرین اسناد و جدید اطلاعات مربوط به مجموعه و جلسات را دریافت کنند. این نرم افزار برای پاسخگویی به نیازهای مدیران ارشد و مدیران سازمان ها، موسسات و نهادها طراحی شده است و برای هوشمند سازی مدیریت شرکت ها و نهادها و برگزاری جلسات آنلاین از آن بهره برداری می گردد .

 

 

ادوبی کانکت
ادوبی کانکت

 

 

تلاش کمتری با نتایج بهتر به وسیله نرم افزار مدیریت هوشمند جلسات آنلاین:

 این سامانه با استفاده از ابزارهای مفید و کاربردی ، کاربران خود را قادر می سازد سطح کیفی جلسات آنلاین خود را افزایش دهند که این امر به شفافیت و پاسخگویی بهتر در یک سازمان کمک شایانی می نماید.

نرم افزارمدیریت هوشمند جلسات آنلاین به عنوان راهی به سوی جلسات بدون کاغذ ، و کاهش هزینه های چاپ شناخته شده و زمان آماده سازی را تسریع می بخشد و اهداف پایداری را برآورده می کند. اسنادی که برای تهیه ، چاپ ، ارسال و خرد کردن آنها هزینه و زمان زیادی صرف می گردید ، فقط با چند کلیک به مدیران هیئت مدیره ارسال می شوند

 این نرم افزار در همه سیستم عاملها – از قبیل iOS ، Android ، Windows و حتی وب موجود بوده و به مدیران این امکان را می دهد تا در هر زمان و هر مکان به اسناد دسترسی داشته باشند.

این برنامه به پردازش ، مدیریت ، ذخیره و دسترسی به اطلاعات با استفاده از روشهای هوشمند و ساده اختصاص یافته است. این راه حل استثنایی برای برگزاری جلسات آنلاین و مدیریت اسناد به کاربران امکان را می دهد بدون آگاهی از فناوری اطلاعات خاص ، گردش کار را مدیریت و تنظیم کنند.

MMS یک سیستم مدیریت محور ، کار محور ، مطمئن ، سازگار و در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

صلواتیان
آیا امکان خرید این نرم افزار هم وجود دارد ؟

1000 کاراکتر باقیمانده است


تماس با ما

خیابان پاسداران – خیابان دولت – خیابان اخلاقی – خیابان مطلبی نژاد – کوچه خیام – پلاک 1 – واحد یک

  • dummy۰۲۱-۲۲۶۴۳۵۶۳

  • dummy۰۲۱-۸۸۵۱۷۶۲۱

  • dummy info@tehranlms.ir


مشاوره فروش (خطوط هات لاین):

۰۹۱۲۲۳۹۸۸۹۶ و ۰۹۱۲۳۱۰۸۰۵۰


امروز: 168 - همه بازدیدها: 32154


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا است، © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس