برگزاری وبینار

تهران ال ام اس

برگزاری وبینار

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 لیست قیمت اجرای وبینار روزانه

    • اختصاصی 5

    • روزانه

      • 5000 کاربر آنلاین
      • محل سرور ایران
      • ترافیک نامحدود
      • نامحدود کلاس آنلاین
      • نرم افزار موبایل
      • پشتیبانی 7*24
    • سفارش
    • اختصاصی 4

    • روزانه

      • 4000 کاربر آنلاین
      • محل سرور ایران
      • ترافیک نامحدود
      • نامحدود کلاس آنلاین
      • نرم افزار موبایل
      • پشتیبانی 7*24
    • سفارش
    • اختصاصی 3

    • روزانه

      • 3000 کاربر آنلاین
      • محل سرور ایران
      • ترافیک نامحدود
      • نامحدود کلاس آنلاین
      • نرم افزار موبایل
      • پشتیبانی 7*24
    • سفارش
    • اختصاصی 2

    • روزانه

      • 2000 کاربر آنلاین
      • محل سرور ایران
      • ترافیک نامحدود
      • نامحدود کلاس آنلاین
      • نرم افزار موبایل
      • پشتیبانی 7*24
    • سفارش
    • اختصاصی 1

    • روزانه

      • 1000 کاربر آنلاین
      • محل سرور ایران
      • ترافیک نامحدود
      • نامحدود کلاس آنلاین
      • نرم افزار موبایل
      • پشتیبانی 7*24
    • سفارش
 

وبینار و یا سمینار اینترنتی مخفف اصطلاح Web-based seminar است که به معنی یک ارائه، سخنرانی، کارگاه یا سمینار مبتنی بر وب است. وبینارها به صورت مجازی از طریق نرم‌افزارهای ویدیوکنفرانس اجرا می‌شوند، بنابراین یکی از روش‌های فوق‌العاده جذاب و پویا برای انتقال اطلاعات به مخاطبانی هستند که از لحاظ جغرافیایی در مناطق مختلف پراکنده هستند.

می توان گفت اگر شما در حال خواندن این متن هستید، احتمالا کارآفرین موفقی هستید که به دنبال ورود به میدان‌های جدید هستید؛ یا شاید شما برای فرد دیگری کار می‌کنید اما به فکر جهش کسب‌وکارتان هستید و یا شاید شما یک بازاریاب متخصص هستید که می‌خواهید بازار از تخصص و دانش شما بهره‌مند شود، در همه‌ی این موارد، هدف شما واضح است، شما می‌خواهید رشد کنید.

وبینارها اغلب با هدف آموزش نرم‌‌افزار، به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمت جدید، ارتقای یک برنامه و … برگزار می‌شوند. ابزارهای آنلاینی که وجود دارند این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‎کنند تا به سادگی میزبان یک وبینار باشند. در ادامه ما برخی از مراحل اصلی را برای شما عنوان می‌کنیم که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید وبینارهای باکیفیت و مقرون‌به صرفه ایجاد کنید.

از خودتان (و دیگران) بپرسید که آیا برگزاری وبینار ابزار مناسبی برای رفع نیازهای شما است

با این‌که وبینارها ابزار توسعه‌ی قدرتمندی هستند، اما مثل همه‌ی فناوری‌های دیگر تابع اهداف استراتژیک و نیازهای مخاطبان شما هستند. در حالی‌که وبینارها برای برخی موضوعات فوق‌العاده مفید هستند، اما برای هر آموزشی مناسب نیستند.

هنگامی‌که می‌خواهید تعیین کنید آیا وبینار رسانه‌ی مناسبی برای رفع نیازهای شما است یا نه؛ سه گزینه را باید مدنظر داشته باشید:

• مخاطبان‌تان

• موضوع وبینارتان

• و زمانی‌که برای پوشش محتوا نیاز دارید.

به عنوان مثال، به نظر شما برگزاری وبینار در کدام‌یک از موارد زیر موثر است؟

• شما می‌خواهید یک هدف سازمانی جدید را برای تعدادی از کارکنان داخل سازمان ارائه کنید؟!

• شما می‌خواهید یک سمینار آموزشی برای مشتریان و سرمایه‌گذران زیادی که دور از هم قرار دارند برگزار کنید؟!

مسلما برگزاری وبینار برای مورد اول از اهمیت کمتری نسبت به مورد دوم برخوردار است. به علاوه موضوع اولی به گونه‌ای است که اگر به صورت آفلاین برگزار گردد ممکن است به نتایج بهتری منجر شود.

به همین ترتیب، می‌توانید در مورد زمان نیز تجزیه‌وتحلیل‌های خود را انجام دهید. تعداد کمی از ما می‌توانیم بیش از دو ساعت در روز برای آموزش آنلاین صرف کنیم. علاوه بر این، مدیریت دوره‌های طولانی مثل دوره‌‎های یکروزه سخت است. در این‌صورت یا باید از برگزاری وبینار صرف‌نظر کنید و یا هم این‌که موضوع را به قطعات کوچک‎‌تری (۱۵-۳۰) تقسیم کنید که قطعا کار را سخت‌تر خواهد کرد.

نظرسنجی، صحبت با کارشناسان موضوعی و کارشناسان وبینار در این مورد به شما کمک خواهد کرد که مطمئن شوید برگزاری وبینار راهکار مناسبی برای رویداد شما است.

سخنران و یک تیم پشتیبان استخدام کنید

بعد از این‎‌که مطمئن شدید وبینار ابزار مناسبی برای اهداف شما است، حال نیاز دارید که تیمی از کارکنان و داوطلبان برای کمک به اجرای وبینار جمع‌آوری کنید. به طور کلی در یک رویداد آنلاین سه بازیکن اصلی وجود دارد: سازمان‌دهنده یا تسهیل‌کننده، تیم اجرایی(برگزارکننده) و دستیاران.

شما به تنهایی ممکن است قادر به اداره‌ی هر سه‌ی این نقش‌ها باشید و یا به بیش از سه نفر احتیاج داشته باشید. با این‌حال، ما توصیه می‌کنیم تنها برای تعداد مخاطبان خیلی کم از تیم کمتری بهره بگیرید و نکته‌ی مهم دیگر این‎که تیم خود را بیش از حد گسترده نکنید تا همه از وظایف خود به خوبی آگاه باشند.

سازمان‌دهنده/تسهیل‌کننده: فردی که مسئول توسعه‌ی وبینار، بازاریابی رویدادی، راه‌اندازی ثبت‌نام و برقراری تماس با شرکت‌کنندگان است. این فرد معمولا کارهای هماهنگی مثل هماهنگی با سخنران، کارشناسان و مخاطبان را برعهده دارد.

مجری(متخصص موضوع سمینار): فردی است که در طی برگزاری وبینار بر تهیه‌ی اسلایدهای پاورپوینت و ارائه‌ی خود تمرکز دارند.

دستیاران: این‌ها نیروهای فنی هستند و تلاش می‌کنند تا مشکلات فنی به وجود آمده را به کمترین میزان خود برسانند.

برنامه‌ریزی بصری را فراموش نکنید

از آن‌جا که وبینارها روی صدا و تصویر تکیه می‌کنند، هر دو باید جذاب باشد. اسلایدهایی که پر از متن هستند نمی‌توانند توجه مخاطبان را جذب کنند. برخی از تصاویر که شما برای افزایش جذابیت اسلایدهای‌تان از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از:

• اسلاید مقدماتی یادآوری که به مخاطبان شما می‌گوید چه زمانی وبینار آغاز خواهد شد.

• اسلاید معرفی هر ارائه، از جمله عنوان شغلی، افتخارات و یک عکس.

• یک دید کلی از دستور کار وبینار و موضوعات پوشش داده شده.

زمانی‌که می‌خواهید وبینار خود را انتخاب کنید، موارد زیر را مدنظر داشته باشید که متناسب با خواسته‌های شما باشد.

• چه تعداد افراد می‌تواند در این وب‌کنفرانس حضور پیدا کنند؟

• چقدر هزینه‌ بر خواهد بود؟

• چه ویژگی‌هایی به شما ارائه خواهد کرد؟

• آیا شما می‌توانید وبینار را ضبط کنید و پس از اتمام آن دوباره ببینید؟

قبل از برگزار وبینار ارائه‌ی مختصری داشته باشید

چند روز پیش از وبینار شما باید حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه برنامه را اجرا کنید تا هیچ مشکل فنی و حل‌نشده برای روز برگزاری باقی نماند. در این جلسه می‌‎توانید موارد زیر را مطرح کنید:

افرادی را که طی برگزاری وبینار با شما خواهند بود(آنلاین و پشت صحنه) را به هم معرفی کنید.

مقدمه و توضیح کوتاهی از ابزار وبینار و ویژگی‌های آن داشته باشید

تجهیزات را چک کنید، اکنون زمان مناسبی است که مطمئن شوید تمام تجهیزات به خوبی کار می‌کنند

کابل لپ‌تاپ: حتما کابل لپ‌تاپ خود را به عنوان پشتیبان باتری خود مدنظر داشته باشید.

کابل شبکه: اگر از اتصالات بی‌سیم استفاده نخواهید کرد، حتما از اتصالات مستقیم به شبکه استفاده کنید.

سیستمی برای ثبت‌نام در نظر بگیرید و قیمت‌گذاری صحیحی داشته باشید

وبینار خود را ترویج کنید

ترویج و بازاریابی برای وبینار نیز همانند سایر رویدادها از ارزش بسیاری برخوردار است، به خصوص اگر شما بخواهید وبینارهای دیگری نیز برگزار کنید باید از همین ابتدا شروع به برندسازی و بازاریابی برای وبینار خود بکنید. دو تا سه هفته قبل از رویداد شرح مختصری از وبینار تهیه کنید و آن را در رسانه‌های مرتبط، خبرنامه‌ها، رسانه‌های اجتماعی و … منتشر کنید.

در صورتی که در مورد وبینار ابهامی دارید، کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما برگزارکنندگان یا شرکت کنندگان عزیز می‌باشند.  

 

 

1000 کاراکتر باقیمانده است


تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران _ مجیدیه شمالی _ خیابان شهید مولوی _ خیابان ملکنده _ پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران _ خیابان پاسداران _ خیابان دولت _ خیابان اخلاقی _ خیابان مطلبی نژاد _ کوچه خیام _ پلاک ۱ _ واحد یک

  • ۰۲۱-۹۱۰۸۲۱۲۳ - dummy۰۲۱-۷۸۱۴۶ (سی خط همزمان)

  • dummy۰۲۱-۲۲۵۱۱۷۶۹-۲۲۳۰۶۶۵۶ (امور مالی)

  • dummy۰۹۱۲۲۳۹۸۸۹۶،۰۹۱۲۳۱۰۸۰۵۰

  • dummy info@tehranlms.ir


سلام، به تهران ال ام اس خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

امروز: 38 - همه بازدیدها: 466079


All Rights Reserved for FARSA Company، © 2020
Powered by Tehran LMS Group