سوالات متداول

User Rating: 4 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
 

سوالات متداول درباره سامانه ال‌ام‌اس

چگونه وارد سامانه شویم؟
 برای ورود به سامانه ال ام اس ابتدا آدرس سامانه خود رو از واحد آموزش دریافت کنید و وارد سایت شوید سپس با زدن روی گزینه ورود به سایت شما باید نام کاربری و رمز ورودی که مدرسه در اختیار شما گذاشته را وارد کنید نهایتا با زدن روی ورود میتوانید وارد سامانه آموزش آنلاین شده و درس هایی که در آن ثبت نام شده اید را مشاهده کنید.
وقتی نام کاربری و رمز ورود رو میزنم پیام "ورود نامعتبر، لطفاً دوباره سعی کنید" را نمایش می دهد علت چیست؟
چگونه میتوان یک کاربر جدید در همزمان در چند درس اضافه کرد؟
آیا تو آزمونی که در حال برگزاریه میشه تغییر انجام داد؟
چطوری میشه از آزمونی که توی یه درس ساختیم توی درس‌های دیگه هم استفاده کنیم؟
تکلیف رو که بارگزاری میکنم میزنه تحویل داده شده ولی دبیر که باز میکنه میبینه فایلی موجود نیست!
چجوری میشه به کاربری که تکلیف رو نتونسته تحویل بده مهلت داد تا دوباره بتونه ارسال کنه تکلیفشو؟ (با توجه به اینکه مهلت تحویل تکلیف هم تموم شده)
چجوری کاربران یک درس رو گروه بندی کنیم؟! طوری که برای مثال یک آزمون فقط برای یک گروه باشه.
موقعی که میخوام وارد یک فعالیت بشم خطا میده که "این کلاس برای ورود نیازمند کاربرانی است که در یک گروه باشند".!
در قسمت نمره دادن به تکلیف/آزمون، دانشجویان یا دانش آموزان را نمی بینم؟
دانشجو هستم، می خواهم تکلیفم را از روی سامانه حذف کنم و تکلیف جدید بارگذاری کنم؟

سوالات متداول درباره کلاس های آنلاین (ادوب کانکت)

استاد هستم صفحه کلاس برایم به هم ریخته و دسترسی به امکانات کلاس ندارم، چطور تنظیمات را به حالت اولیه برگردانم؟
جهت رفع مشکل به ترتیب موارد زیر را بررسی فرمایید:
در محیط کلاس آنلاین درس، در نوار مشکی رنگ سمت راست کلاس، قسمت گوشه بالا، کنار عبارت Layouts روی عبارت سه نقطه (…)، کلیک نمایید،
سپس روی گزینه Reset to Defualt کلیک کنید
در پایان بر روی دکمه Reset کلیک فرمایید.
:o:طلاب گرامی توجه داشته باشند که این امکان فقط برای اساتید است و در صورت وجود این مشکل، استاد درس می توانند تنظیمات فوق را انجام دهند.
استاد هستم، هنگام شروع ضبط کلاس با خطای قرمز رنگ «This name is already being used» مواجه می شوم؟
استاد هستم، به دلیل محدویت اینترنت دانشجویان، چطور می توانم کیفیت محیط اشتراک گذاری (Share) کلاس را پایین بیاورم؟
استاد هستم، چطور می تونم از وایت برد کلاس آنلاین استفاده کنم؟
استاد هستم چطور در کلاس، فیلم/صوت آنلاین پخش کنم؟
دانشجو هستم با موبایل در کلاس آنلاین صفحه chat/گفتگو دانشجویان را نمی بینم؟
استاد هستم، در پایان جلسه چیکار کنم جلسه ضبط شده من، خراب نشود؟
دانشجو هستم، می خواهم اجازه بگیریم در کلاس صبحت کنم؟ استاد هستم، چطور به دانشجوای که اجازه صحبت کردن خواسته، اجازه بدهم؟
استاد هستم، می خواهم لیست حاضرین کلاس«ATTENDEES»، بترتیب فامیلی افراد چیده شود؟
چرا در کلاس صدایم با اکو پخش می شود؟ چرا صدای کلاس را با اکو دریافت می کنم؟
استاد هستم و می خواهم تصویر مانیتور خودم را در کلاس به اشتراک بگذارم، چی کار کنم؟
چطور می توانم چت های انجام شده توسط دانشجویان را در محیط گفتگوی متنی(Chat) پاک کنم؟ محیط چت را Reset کنم؟
میخواهم در محیط چت کلاس بصورت خصوصی با کاربری چت کنم؟ چطور می تونم برگردم عمومی چت کنم؟
در کلاس آنلاین وقتی که میکروفونم را فعال می کنم و شروع به صحبت می کنم، صدای طلاب قطع می شود؟
در کلاس آنلاین بصورت مداوم صدای استاد قطع و وصل می شود، چیکار کنم؟ و یا از کلاس بصورت خودکار خارج می شوم؟
آیا امکان ارایه و اشتراک گذاری فایل های پاورپوینت برای اساتید در کلاس برخط وجود دارد؟
استاد فایل Pdf را در محیط Share به اشتراک گذاشته ولی نمایش داده نمی شود؟
استاد هستم، چطور میتوانم وبکم دانشجو را در کلاس فعال کنم؟
هنگام فعال نمودن میکروفون با خطای «No microphone device detected.» مواجه می شوم؟
چطور می توانم هزینه اینترنت موبایلم را کاهش بدم؟ اینترنتم محدوده، صدای استاد برام قطع و وصل میشه؟
با موبایل هستم و از کلاس آنلاین بصورت خودکار خارج میشم؟
بعد از ورود به کلاس آنلاین ادوبی کانکت با خطای «Media Access به همراه علامت خطر مثلثی قرمز رنگ» مواجه می شوم؟
هر موقع که وارد کلاس آنلاین ادوبی کانکت می شوم می خواهم سامانه به من یادآوری کنه که جلسه را ضبط کنم؟
می خواهم با استفاده از وبکم، بصورت تصویری در کلاس آنلاین ادوبی کانکت تدریس داشته باشم، چه کار کنم؟
چطور می توانم در محیط گفتگوی متنی(Chat) کلاس آنلاین ادوب کانکت، سایز و رنگ فونت نوشته ها را تغییر بدهم؟
می خواهم در کلاس آنلاین ادوب کانکت فایلی را برای دانلود بگذارم؟
در هنگام ورود به کلاس آنلاین، بعد از زدن دکمه پیوستن به کلاس، با خطای Unable to retrieve meeting details مواجه می شوم؟
در هنگام ورود به کلاس آنلاین ادوبی کانکت، گزینه پیوستن به کلاس را که می زنم نوار آبی رنگ تا انتها (100 درصد) پر می شود ولی بدون هیچ خطایی کلاس برایم باز نمی شود؟
می خواهم وارد کلاس آنلاین بشوم، با پیام « Waiting for Host، لطفا منتظر باشید تا استاد به کلاس وارد شود. بعد از ورود استاد به صورت خودکار به کلاس متصل خواهید شد.» مواجه می شوم؟

نرم افزار های کاربردی

چطور در گوشی موبایل، صوت خودم را با کیفیت مناسب و حجم پایین ضبط کنم؟

برای این منظور، نرم افزار Hi-Q MP3 Voice   Recorderرا دانلود و نصب نمایید.

بعد از اجرای نرم افزار، از سربرگ اول ، فرمت Mp3 را انتخاب نمایید، از سربرگ دوم، برای ضبط صوت با کمترین حجم کیفیت صوت را بر روی  kbps32  تنظیم نمایید، بر روی آیکون ضبط صوت بزنید.

جهت دادن دسترسی به محتوا و ضبط ، بر روی دکمه PERMISSIONS GRANT کلیک نمایید، با زدن Allow دسترسی به محتوای مدیای موبایل خود را به نرم افزار بدهید، مجددا روی Allow بزنید تا دسترسی ضبط صدا به نرم افزار داده شود و ضبط صوت شروع شود و در پایان جهت قطع ضبط صوت، بر روی آیکون توقف ضبط بزنید.

بعد از اتمام فرآیند، جهت دسترسی به فایل تبدیل شده، در موبایل خود به صورت پیش فرض به فایل های شخصی-> حافظه دستگاه-> پوشه Recording مراجعه نمایید.

چطور در گوشی موبایل، فرمت فایل صوتی/ضبط شده را به Mp3 تبدیل کنم و حجم آن را کم کنم؟
چطور در ویندوز، فرمت فایل ویدیویی را تبدیل به Mp4 نمایم؟
چطور در ویندوز، حجم فایل ویدیویی را بدون افت کیفیت کم کنم؟
نسخه اندروید گوشیم پایینه، امکان نصب و بروزرسانی مرورگر کروم نیست؟ چطور از Play Store/فروشگاه Play مرورگر کروم را نصب و بروزرسانی کنم؟

1000 Characters left


Contact Us

Address: No. 21, Malekandeh St., Shahid Molavi St., North Majidiyeh, Tehran, IRAN.

  • dummy+98 21 78146 (Thirty lines simultaneously)

  • dummy+98 912 3108050

  • dummy info@tehranlms.ir

Latest Content

Today: 54 - All: 477469


All Rights Reserved for FARSA Company، © 2020
Powered by Tehran LMS Group