6 مزیت یک کلاس درس مجازی و آنلاین

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

کلاس مجازی همانند یک قلب برای آموزشها و کلاسهای با مدرک آنلاین می باشد . مکانی مناسب که در آن دوره های مدرسه و دانشگاه آغاز می شود. اگرچه بسیاری از شباهتهای اساسی فی ما بین آموزش سنتی در دانشگاه و تجربه های آموزشی در دانشگاه آنلاین وجود دارد ، اما بدیهی است که یادگیری از طریق کلاس مجازی مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که برنامه های سنتی کالج ارائه نمی دهند. در اینجا چند مورد ذکر شده است که به عناوین آنها می پردازیم :

ادوبی کانکت

1 . انعطاف پذیری  کلاس مجازی

 دوره ها از هر نقطه و در هر زمان که متناسب با برنامه شما باشد قابل اجراست .

با استفاده از آموزش آنلاین می توانید کارهای مدرسه یا دانشگاه خود را در هتل انجام دهید و یا در حالی که منتظر پرواز  یا بین جلسات هستید به تکالیف خود برسید . تمام آنچه شما نیاز دارید لپ تاپ یا دستگاه دیجیتالی دیگر شماست.

پس از ورود به پورتال دانشجویی در وب سایت دانشگاه آنلاین خود ، در واقع در مدرسه هستید. می توانید به تکالیف ، ارسال مشاغل در خانه ، تماشای سخنرانی  اساتید ، پیوستن به مباحث مربوط به دانش آموزان ، انجام تحقیقات ، تماس با معلم و همکلاسی های خود ، از خدمات پشتیبانی دانشجویی کمک بگیرید ، بازخورد دریافت کنید و به نمرات آزمون خود دسترسی پیدا کنید.

 

ادوبی کانکت

2 . ترکیب ساختار و آزادی در کلاس آنلاین

برنامه های آنلاین بصورت ساختاری از تکالیف هفتگی و امتحانات  ساخته می شوند ،  برگزاری آزمون آنلاین یکی از مزیت های مهم کلاس مجازی است . ارسال تکالیف ، مقالات و پروژه ها تماشای ارائه اساتید؛ یا شرکت در بحث با همکلاسی ها. با این حال ، در ساختار برنامه شما این آزادی را دارید که بهترین زمان را برای شرکت در همگام سازی با برنامه خود انتخاب کنید.

 

3 . مدیریت زمان کارآمد با آموزش آنلاین

آموزش آنلاین ، شرایطی را برای افراد پر مشغله در کار ایجاد می کند که نیاز به تعادل کار و خانواده را با نیازهای جدید بازگشت به مدرسه فراهم می کنند. بلافاصله ، هر هفته ساعتها صرفه جویی می کنید که نیازی به رفت و آمد در کلاسهای دانشگاه و کلاسهای دیگر نیست - و این فقط آغاز است. بازگشت به مدرسه مهارتهای مدیریت وقت شما را قوی تر می کند ، زیرا باید نظم و انضباط داشته باشید و زمان مطالعه را پیدا کنید.

 

4 . چشم انداز گسترده جهان

برنامه های کلاس های آنلاین و مجازی دانش آموزانی را از سراسر ایالات متحده و سراسر جهان جذب می کند ، که دیدگاه های متفاوتی از فرهنگ های متنوع به همراه می آورند. ممکن است فرصتی برای کار روی پروژه های گروهی داشته باشید و با همکلاسی های بین المللی همکاری کنید. بینش نسبت به سایر فرهنگهای تجاری ، نگرشها و رویکردهای حل مسئله می تواند رویکردهای شما را در مورد مشکلات و فرصتها آگاه سازد.

 

5. بازخورد فوری در مورد آزمونهای آنلاین

وقتی درآزمون های آنلاین شرکت می کنید ، لازم نیست نگران باشید و روزها منتظر نتایج آزمایش باشید. شما تست های خود را بصورت آنلاین انجام می دهید و معمولاً هنگام پایان نمره آنها نمره می گیرد. به سرعت می توانید ببینید که در کجا خوب عمل کرده اید و در کجا به پیشرفت نیاز دارید. هنگامی که مقاله ها و پروژه ها را ارسال می کنید ، از ایمیلتان خصوصی استفاده خواهید کرد که معلم شما به طور محرمانه به تکالیف شما دسترسی پیدا می کند و بازخورد کتبی یا ویدیویی را ارائه می دهد.

 

6 . مهارت های دیجیتال را با کمک یادگیری آنلاین قوی تر کنید

ضمن افزایش دانش و مهارت های خود در حوزه تحصیلی ، از مهارت های دیجیتالی خود در پیشرفته ترین فن آوری یادگیری آنلاین نیز بهره خواهید برد. با ادامه ی یادگیری و تحصیل در دنیای آنلاین ، با استفاده از ابزارهای آنلاین تعاملی مانند تست های آنلاین ، ابزارهای همکاری ، ارتباطات پست الکترونیکی به دانشکده ها و همکلاسی ها و سخنرانی های ویدیویی ، با اعتماد به نفس و بهره‌وری بالایی خواهید یافت.

 

ادوبی کانکت

شجایی مهر
سلام . امکان سفارش بسته هایی با تعداد بالاتر از بسته های موجود هم وجود دارد ؟ دانشگاه ما تعداد بالایی دانشجو دارد و با توجه به شرایط موجود نیازمند برگزاری کلاس ها و آزمون های آنلاین هستیم

1000 Characters left


Contact Us

Address: No. 21, Malekandeh St., Shahid Molavi St., North Majidiyeh, Tehran, IRAN.

  • dummy+98 21 78146 (Thirty lines simultaneously)

  • dummy+98 912 3108050

  • dummy info@tehranlms.ir

Latest Content

Today: 19 - All: 466060


All Rights Reserved for FARSA Company، © 2020
Powered by Tehran LMS Group