نبرد کرونا و کنکور! (تهدید یا فرصت)

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

روزها، هفته ها و ماه های اول که درگیر ورود کووید 19 به کشورمان بودیم ، احساس نا امیدی تقریبا همه جا و بین همه ی گروه های سنی ، آشکارا دیده میشد.
گروه بچه های کنکوری که به خودی خود درگیر فشار روانی و استرس کنکور هستند ، به طور ناگهانی با شوک بزرگ ویروس کرونا و تعطیلی تمامی مدارس و مراکز آموزشی مواجه شدند!

ادوبی کانکت

این اتفاق که برای اولین بار رخ داده بود برای همه عجیب ، ترسناک و غیرقابل پیش بینی بود، باعث شد تمامی آزمون ها ، کلاس ها و فعالیت های آموزشی ، از راه دور و به صورت آنلاین اتفاق بیوفتد.
حالا چند ماه از کنکور کرونایی قرن میگذرد و اگر پای صحبت رتبه های برتر امسال بشینیم ، متوجه میشیم که همشون تهدید کرونا را به یک فرصت طلایی برای خودشان تبدیل کردند!
مهدی ضیايی آذرخورانی ، رتبه 7 کنکور سراسری انسانی : امسال در پی شیوع ویروس کرونا همه چیز غیر حضوری شد ! حتی کلاس ها و آزمون ها! مجبور شدیم همگی در خانه بمانیم و این فرصتی شد تا تمام وقتم را در خانه صرف درس خواندن کنیم و اجازه ندهم کرونا بر من تاثیری داشته باشد. روزی حدود 15 ساعت درس میخواندم!
آرمین ثقفیان رتبه 4 علوم ریاضی:تعویق کنکور برای همه بد و پر استرس بود ، چاره ای نداشتیم! کرونا ناگهانی به وجود آمد و گاهی تمرکزم به درس را کم میکرد اما تلاش کردم برای غلبه به این شرایط و مطالعه را کم نکردم.
رتبه 2 کنکور هنر: کرونا شرایط را سخت کرد و کلاس ها را تعطیل کرد اما از طرفی یک ماه به زمان کنکور اضافه کرد و فرصت طلایی برای درس خواندن بود!

ادوبی کانکت

پس این شرایط را میتوان به عنوان یک فرصت تلقی کرد!

چرا که امروزه با پیشرفت آموزش آنلاین ، تمامی فعالیت های مراکز آموزشی و کنکوری ، دانشگاه ها و مدارس به سادگی امکان برگزاری آنلاین دارند! دقیق تر که نگاه کنیم انگار واقعا زمان و تمرکز بر درس خواندن برای آزمون سراسری بیشتر شده. داوطلبان در منزل ، میتوانند از کلاس های با کیفیت و اساتید مجرب در همه جای ایران استفاده کنند. دانش آموزان ساکن شهرستان ها میتوانند از کلاس های اساتید در تهران و شهر های دیگر استفاده کنند. بلافاصله پس از خوندن هر مبحث ، آزمون مربوط به آن مبحث را میتوان داد و مباحث را تثبیت کرد. مشاوران کنکور از طریق سامانه ی آموزش آنلاین میتوانند نظارت کامل و حرفه ای تری بر عملکرد دانش آموزان داشته باشند، البته که مهم ترین نکته در این ایام ، مدیریت استفاده از فضای مجازی و استفاده ی مفید از آن است.

ادوبی کانکت

برای اینکه بدونید چجوری استفاده از فضای مجازی رو مدیریت کنید کلیک کنید. 

منسجم و کامل بودن فعالیت های آموزشی همواره به بهبود کیفیت آموزشی کمک میکند و از ایجاد سردرگمی جلوگیری میکند. ال ام اس به عنوان تنها سامانه ی حرفه ای آموزش مجازی ، در این روز ها حرف اول را میزند. مدارس و موسسات کنکوری با استفاده از سامانه ال ام اس ، میتوانند دانش آموزان را از نگرانی و استرس بازدارند و روحیه ی از دست رفته ی آنها را بازگردانند.

تهران ال ام اس با اجاره ی کلاس های آنلاین ، پشتیبانی 24 ساعته و تیم قوی خودش ، هرروز برای کمک به پیشرفت سطح آموزش در کشور میکوشد.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه ال ام اس کلیک کنید.

ادوبی کانکت

 

شما هم نظراتتون رو در مورد مزیت ها و محدودیت های کرونا بنویسید. 

 

1000 Characters left


Contact Us

Address: No. 21, Malekandeh St., Shahid Molavi St., North Majidiyeh, Tehran, IRAN.

  • dummy+98 21 78146 (Thirty lines simultaneously)

  • dummy+98 912 3108050

  • dummy info@tehranlms.ir

Latest Content

Today: 16 - All: 464605


All Rights Reserved for FARSA Company، © 2020
Powered by Tehran LMS Group