در قرن حاضر، ظهور اینترنت و شبکه های مجازی باعث شده اند که ارتباطات آنلاین از اهمیت خاصی برخوردار باشند. بسیاری از مجموعه ها و ارگان های تجاری، با استفاده از این فناوری نوین توانسته اند ارتباطات خود را به خوبی گسترش دهند. همراه شدن با تکنولوژی، همواره فواید مثبتی در بیزینس خواهد داشت.
ارتباطات آنلاین و سهولت در امر مدیریت
هر روزی که از حضور انسان بر روی کره ی زمین می گذرد، بر تعداد دستاوردهای او افزوده می شود. نتیجه ی این دستاوردها چنین است که موجب رفاه حال بشر می شود و اینکه امورات او با کیفیت بالایی انجام می شود. یکی از این دستاوردها که امروزه توانسته جایگاه خوبی را در بین شرکت ها و ادارات برای خود دست و پا کند، بحث برقراری ارتباطات آنلاین است که موجب شده تا اموری اداری و همچنین غیر اداری با کیفیت بالایی انجام شود.
قطعا برای همه ی ما پیش آمده است که حتی برای یک بار هم که شده در جلسه ای رسمی حضور پیدا کنیم. برگزاری جلسات رسمی همواره مزایا و معایب متعددی دارند. از معایبی که اینگونه جلسات دارد، اتلاف وقت اعضا با صحبت های حاشیه ای است که از طرفی به علت محدودیت زمانی افراد، بسیاری از جلسات بدون نتیجه گیری مناسب به پایان می رسند. حال اگر از ارتباطات آنلاین که یکی از شاخه های آن جلسات به صورت برخط یا آنلاین می باشد استفاده شود، یقینا کنترل و اداره ی آن راحت تر خواهد بود.
انسان همواره اسیر دو محدودیت می باشد. اول زمان و سپس مکان. زمان هر انسان بیست و چهار ساعت است. اینکه بتوان این زمان را حتی یک ثانیه افزایش داد، امری غیرممکن می باشد. اما کاری که می توان کرد این است که با بهره وری صحیح و استفاده از امکانات روز دنیا، از این زمان استفاده ی حداکثری کنیم. محدودیت مکان است که این مورد هم تا سال ها پیش برای انسان معضلی پیچیده بود، تا اینکه با روی کار آمدن اینترنت و پیدایش فضاهای مجازی انسان توانست به صورت مجازی و نه حقیقی از بند محدودیت مکانی رها شده و در لحظه به صورت تصویری با نقطه ای دور از کره ی زمین ارتباط برقرار کند. ارتباطات آنلاین به انسان کمک کردند تا او بتواند از زمان و ظرفیت خودش حداکثر استفاده را ببرد.
حاضر و ناظر بر همه چیز و همه جا!
اینترنت، یکی از مهمترین دستاوردهای قرن اخیر سبب شده تا انسان در هر زمان و هر مکان بتواند به نقطه ی دلخواه خودش دسترسی پیدا کرده و آن جا را مدیریت کند. به عنوان مثال مدیر یک شرکت را در نظر بگیرید که برای انجام کاری به سفر خارج از کشور می رود. مدیر مجموعه در طول چند روزی که مشغول انجام امور کاری خود می باشد، از روند کاری شرکت خود دور بوده و اطلاعی از چگونگی انجام کارها ندارد. نهایت مدیریتی که می تواند به کار خود داشته باشد این است که از طریق تماس تلفنی، شرایط شرکت خود را از جانشینان خود استعلام کند. اما ارتباطات آنلاین امروزه بستری فراهم کرده است که این مدیر بتواند از فرسنگ ها دورتر از مجموعه ی خود، بر تمامی امور داخلی شرکت مدیریت داشته باشد.
شخص با استفاده از دوربین های مداربسته و شبکه ای که تصاویر را به صورت آنلاین به تلفن همراهش مخابره می شود، می تواند تک تک کارکنان خود را زیر نظر بگیرد. البته این سطحی ترین حالت ممکن است. او با استفاده از قابلیت برگزاری جلسات آنلاین می تواند در تمامی جلسات که توسط واحدهای مختلف شرکت برگزار می شود به صورت مجازی شرکت داشته و نظرات حضار را شنود کرده و همچنین نظر خود را بیان کند.
اگر در شرکت یا اداره ای به عنوان ارباب رجوع کاری داشته باشید و برای انجام آن کار روانه ی مجموعه شوید، احتمال اینکه کار شما به علت ماموریت یا مرخصی مسئول عقب بی افتد، زیاد است! اما ظهور ارتباطات آنلاین باعث شده تا دیگر هیچ ارباب رجوعی پشت اتاق مسئولی نماند. در آن واحد به صورت اتوماسیون اداری از مسئول مربوطه استعلام شده و از آن طریق امضای الکترونیک صادر می شود. در شرایط ضروری تر هم افراد زیر دست می توانند با برقراری ارتباط تصویری آنلاین به صورت دقیق تری کار را دنبال کنند.
در یک کلمه می توان ادعا کرد که ظهور ارتباطات آنلاین سبب شده تا محدودیت مکان و زمان برای بشر به حداقل ممکن برسد. انسان با استفاده از این تکنولوژی می تواند در آن واحد در چندین مکان مختلف حضور داشته باشد، البته به صورت مجازی!
بسترهای ارائه دهنده ی خدمات ارتباطات آنلاین
امروزه با توجه به رشد قارچ گونه شبکه های مجازی در سراسر کره ی زمین، مجموعه های ارائه دهنده ی این خدمات بسیار گسترده و گوناگون شده اند. به گونه ای که در انواع رسته ها به صورت تخصصی مجموعه های مختلفی اقدام به ارائه ی خدمات کرده اند.
یکی از این شبکه ها اینترنتی، مربوط به خدمات برگزاری ارتباطات آنلاین می باشد. در این مجموعه ها وبینارها و جلسات آنلاین سازماندهی می شوند که شرکت های مختلف می توانند از طریق آن ها بسیاری از امور خود را پیش بیاندازند.
بسیاری از افراد گمان می کنند که ارتباطات آنلاین در این مجموعه ها مربوط به این است که فقط جلسات به صورت تصویری و آنلاین برگزار می شود. اما واقعیت امر این است که سرویس های ارائه دهنده ی خدمات آنلاین، بسیار امکانات گسترده ای دارند که کاملا نیازهای شما را مرتفع می کند.
به عنوان مثال در هنگام برگزاری جلسات آنلاین این امکان وجود خواهد داشت که بتوانید صورتجلسه را به صورت آنلاین تنظیم کرده و برای کلیه ی شرکت کنندگان ارسال کنید. یا اینکه به صورت آنلاین امکان رای گیری وجود خواهد داشت تا سریعا تکلیف مصوبات جلسه معلوم شود.
تهران lms به عنوان یکی از معتبرترین سرویس های ارائه دهنده ی خدمات آنلاین، مناسب ترین بستر برای افرادی که تمایل به استفاده از چنین خدماتی دارند، محسوب می شود. این مجموعه با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه ی خدمات آی تی و شبکه، پلن های متنوعی را ایجاد کرده اند که برای هر مجموعه یا ارگانی به نوعی سورپرایز محسوب می شود. خدمات عالی در کنار قیمت های نازل و منطقی، باعث شده تا مشتریان این مجموعه بیشترین میزان رضایت را داشته باشند.
اگر تصمیم به استفاده از خدمات ارتباطات آنلاین دارید، کافیست تا سری به سایت مجموعه زده یا در موارد با اهمیت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.