مشکل ماندن در صفحه Loading و گیر کردن کلاس مجازی ادوب کانکت میتواند کلاس و یا جلسات شما رو مختل کند پس در این مقاله با ما همراه باشید تا به حل این مشکل بپردازیم...
پیش از این مقاله ای در مورد "خارج شدن ناگهانی از ادوب کانکت با پلتفرم های موبایلی" منتشر کرده بودیم، در این مقاله یکی از این مسائل را در پلتفرم ویندوز بررسی میکنیم
در مرحله اول برای اینکه مطمئن شویم برنامه مناسب و آخرین نسخه ادوب کانکت را نصب کرده اید ابتدا یکبار برنامه را به صورت کامل حذف کرده و از لینک زیر مجددا دانلود فرمائید.
برای دانلود برنامه ادوب کانکت کلیک کنید.
سپس اگر با حذف و نصب مجدد برنامه مشکل شما حل نشد مراحل زیر را دنبال کنید...
مشکل ماندن در صفحه Connecting.. برنامه Adobe Connect
ابتدا روی صفحه کلید خود دکمه های ویندوز + R را همزمان فشار دهید تا برنامه Run بازشود.
سپس در کادر رو به روی Open در پنجره Run عبارت inetcpl.cpl را وارد کرده و Ok را انتخاب کنید.
در پنجره جدید در سربرگ General روی گزینه Delete... کلیک نمائید.
همچنین بخوانید "چیکار کنیم دانش آموز سرکلاس آنلاین خوابش نبرد؟!"
سپس در پنجره جدید تیک سه گزینه زیر را فعال کنید و سپس روی Delete کلیک نمائید.
- Temporary Internet files and website files
- Cookies and website data
- History
مراحل به پایان رسید اکنون به راحتی میتوانید وارد کلاس مجازی خود شوید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه...
شاید برای شما مفید باشد "چگونه استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنیم؟"