قوانین و مقررات
· شخص حقیقی و یا حقوقی ( سرویس گیرنده ) می بایست از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی)، مشخصات کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید (کد ملی یا شناسه ملی) و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد.
· سرویس گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در وب کنفرانس و IP های تخصیص یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویسدهنده هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
پرداخت:
· سرویس ها در حالت ، ماهیانه و سه ماهه و شش ماهه و سالیانه قابل ارائه می باشند. ارائه خدمات پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می پذیرد و تمدید هر دوره اعم از ماهیانه و سالیانه تنها پس از پرداخت هزینه سرویس پیش از سررسید دوره بعدی میسر خواهد بود. با سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به سرویس مسدود شده و خدمات دهی متوقف می گردد و عدم پرداخت، تا 5 روز پس از سررسید در سرورهای اختصاصی و تا 1 روز در سرور های مشترک؛ به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی شده و اقدامات جهت حذف سرویس مذکور انجام می پذیرد. بدیهی است پس از حذف سرویس امکان بازگرداندن اطلاعات میسر نبوده و سرویس دهنده در این رابطه دارای مسئولیت نخواهد بود. چنانچه سرویس گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس نسبت به پرداخت فاکتور دوره اقدام نماید، مدت استفاده مطابق دوره های قبلی محاسبه گردیده و تعداد روزی که سرویس گیرنده بدلیل عدم پرداخت امکان دسترسی به سرویس را نداشته است به مدت دوره اضافه نخواهد گردید.
· پرداخت ها صرفا در پنل کاربری سایت تهران ال ام اس به آدرس site.tehranlms.ir/panel مورد تایید این مجموعه می باشد.
· پرداخت ها درابتدای شروع هر دوره و به قیمت اعلام شده در سایت تهران ال ام اس می باشد.
· بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری، سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.
مالیات:
· سرویس گیرنده چه دارای شخصیت حقوقی و چه شخصیت حقیقی باشد باید اطلاعات مربوط به اداره مالیات را جهت صدور فاکتور رسمی 9% مالیات بر ارزش افزوده، در اختیار سرویس دهنده قرار دهد.
· مطابق قوانین اداره کل سازمان امور مالیاتی کشور مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده به تعرفه ها اضافه می گردد.
· فاکتور رسمی هفت روز پس از پرداخت قابل تحویل می باشد.( هزینه ارسال به عهده سرویس گیرنده می باشند )
· مدارک مورد نیاز شخصیت حقوقی:
نام موسسه، کد اقتصادی، شماره ثبت، شناسه ملی، کدپستی، آدرس پستی، شماره تلفن ثابت،
مدارک مورد نیاز شخصیت حقیقی:
نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پستی، آدرس پستی، تلفن موبایل و تلفن ثابت
خدمات نصب:
· نصب و راه اندازی سرور ، سامانه وب کنفرانس – کلاسهای مجازی و... در طول دوره، یکبار رایگان است.
· تعداد برگزاری دوره ها، جلسات و ساعات برگزاری کلاسهای مجازی در قالب خدمات ارایه شده می باشد .
· ثبت کاربران در سامانه (سرویس سرور اختصاصی) بر اساس تعریف سرویس دهنده بوده و تعداد کاربران همزمان آنلاین آن مطابق بسته دریافتی محاسبه می گردد.
· از تاریخ واریز وجه به مدت حداکثر 1 الی 3 روزکاری زمان جهت ارایه خدمات و راه اندازی کلاسها و یا نصب سرور اختصاصی، راه اندازی سامانه، تست و تحویل آن با توجه به وضعیت دیتاسنتر مورد نیاز است.
آموزش:
· اموزش ها در بسته های کلاس آنلاین ادوبی کانکت و سامانه lms اشتراکی بصورت استفاده از فیلم آموزشی می باشد.
· آموزش ها در بسته های سامانه lms اختصاصی (100 و 200 و 300 و 400 و 500 ) کاربره بصورت دو جلسه دو ساعته بصورت آنلاین می باشد.
· درصورت درخواست سرویس گیرنده جلسات آموزش بصورت حضوری با پرداخت هزینه در پنل کاربری قابل انجام خواهد بود.
پشتیبانی:
پشتیبانی در سه سطح در مجموعه تهران ال ام اس انجام خواهد شدکه به شرح زیر قابل ارائه می باشد.
پشتیبانی گروه تهران ال ام اس شامل: برنامه ریزی برای راه اندازی اولیه سامانه کلاسهای مجازی و وب کنفرانس ها در کمترین زمان ممکن و در کنار آن ارائه پیشنهادات در خصوص خرید تجهیزات سخت افزاری از قبیل وب کم و کنفرانس کم و بسته مورد نیاز و کاهش هزینه ها تا جایکه بر کارائی و کیفیت برگزاری جلسات آنلاین تاثیر منفی نداشته باشد و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری، بروزرسانی مطابق با نسخه های جدید شرکت تهران ال ام اس با تضمین 99% در برقراری اتصال همیشگی سرورهای گروه تهران ال ام اس با وجود سرعت بالا و کیفیت پایدار با داشتن امکانات فنی پیشرفته در مراکز داده کشور (Datacenter)، ارائه سرورهای اختصاصی جایگزین در صورت نیاز، حفظ امنیت کامل در تبادل اطلاعات و دسترسی راحت به متخصصان و پاسخگوئی مطمئن کارشناسان جهت آموزش، رفع اشکالات احتمالی، راهنمایی جهت ایجاد کاربران جدید و ساخت کلاس های مجازی، مشاوره می باشد.
· پشتیبانی سطح یک ( سرور ) :
پشتیبانی بر روی سرور بصورت 24 ساعته و در هفت روز هفته برای کلیه خدمات بصورت رایگان ارائه می گردد که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از طریق تیکت و یا تماس با شماره همراه پشتیبان پیگیری های لازم را انجام دهید.
· پشتیبانی سطح دو ( مدیران سیستم ):
پشتیبانی مدیران سیستم در روز های اداری و از ساعت 8:00 صبح الی 20:00 بصورت تماس تلفنی و ارسال پیام در پیام رسان پشتیبان برای کلیه سرویس ها بصورت رایگان قابل ارائه خواهد بود. ( شماره تماس 02178146 )
· پشتیبانی سطح سه:
پشتیبانی کاربران دانش آموز، دانشجو و کاربران نهایی کلیه سامانه ها با پرداخت هزینه و خرید بسته پشتیبانی کاربر برای کلیه سرور های شرکت قابل ارائه خواهد بود.
· در بسته های پایه و میانه و اقتصادی و اقتصادی + و برنزی کلیه بسته های اجاره تنها از طریق لینک وب کنفرانس و کلاسهای مجازی گروه تهران ال ام اس انجام پذیرفته و در بسته های بعدی بنا به درخواست امکان لینک اختصاصی وجود خواهد داشت و در وب کنفرانس یا (کلاس مجازی) در اختیار متقاضی قرار می گیرد و تنها در بسته های برنزی پلاس، نقره ای، طلایی و ویژه و ویژه پلاس دسترسی کامل به مدیریت سامانه (جهت تعریف کاربران و امکان ایجاد لینک های متعدد کلاس مجازی آنلاین ، ایجاد محتوا ، و ...) در اختیار سرویس گیرنده قرار می گیرد . جهت تعریف کاربران ابتدا می بایست فایل اکسل ارسالی شرکت تکمیل گردیده و برای شرکت ارسال شود تا کلاس های مربوطه طبق درخواست ایجاد و ساخته شود . این لیست می بایست مطابق فرمت نمونه بوده و باید تکمیل و برای پشتیبان ارسال گردد.
تعهدات سرویس گیرنده:
· سرویس گیرنده متعهد میگردد که از سرویسهای مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرمافزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آنها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپیرایت بینالمللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس گیرنده، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد.
· سرویس گیرنده موظف است از کلیه اطلاعات خود در سامانه مدیریت آموزش و نیز پس از ضبط کلاس های مجازی نسبت به دانلود رکوردها و تهیه نسخه پشتیبان برای خود اقدام نماید لذا درصورت بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و ... سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ آنها نخواهد داشت.
· سرویس گیرنده در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید، البته امکان ارتقاء سرویس با پرداخت مابه التفاوت تعرفه ها وجود دارد.
· سرویس گیرنده متعهد میشود در استفاده از سرویسهای ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. بدیهی است کلیه مسئولیتهای ناشی از استفادههای غیرمجاز برعهده سرویسگیرنده خواهد بود.
· بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو وجود ندارد.
· مشخصات لازم شبکه و پورتهای باز مورد نیاز برای ورود و شرکت در وب کنفرانس و یا کلاسهای مجازی آنلاین با استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت عبارتند از : 80 ، 1935 و 443 (Port) و داشتن حداقل سرعت اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه بصورت متقارن برای ارسال و دریافت اطلاعات (send+receive) الزامی است.
تعهدات سرویس دهنده:
· میزان پایداری (uptime) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، 98% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.
· پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود 10 الی 100 میلی ثانیه می باشد و پینگ تایم شبکه از سرویس های مستقر در خارج از ایران در حدود 90 الی 350 میلی ثانیه می باشد که با توجه ظرفیت های زیرساختی شبکه داخل کشور ممکن است پینگ تایم در مواقعی به بیش از این مقادیر افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شده از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به توضیح است که رفع مشکلات موجود در شبکه ISP های مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده می بایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.
شرایط فسخ قرارداد:
· پیش از پرداخت تا قبل از تحویل سامانه در صورت درخواست سرویس گیرنده، قرارداد قابلیت فسخ و بازگشت مبلغ را دارد که در صورت درخواست 30% از مبلغ به عنوان هزینه های آماده سازی کسر و الباقی عودت داده خواهد شد.
· پس از تحویل سرویس امکان فسخ وجود ندارد و تا پایان دوره خدمات جاری و مطابق شرایط فوق در اختیار سرویس گیرنده قرار خواهد گرفت.
باتشکر
شرکت فرآیند ساز سیستم های آزاد قشم
گروه تهران ال ام اس
5.000.000 تومان ماهیانه 4.000.000 تومان ماهیانه 3.000.000 تومان ماهیانه 2.000.000 تومان ماهیانه 1.000.000 تومان ماهیانه
ویژه پلاس
ویژه
طلایی
نقره ای
برنزی پلاس
سامانه آموزش مجازی خدمتی دیگر از گروه تهران ال ام اس در راستای بهرمندی بیشتر موسسات آموزش عالی، آموزشگاه ها و اساتید از سیستم های نوین آموزشی (آموزشگاه آنلاین به همراه کلاس های آنلاین ) بصورت اجاره ماهانه در بسته هایی با تعداد کاربران از 100 کاربر تا 1000 کاربر بصورت همزمان می باشد .
از امکانات منحصر به فرد سرویس اختصاصی آموزش مجازی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
* دامنه اختصاصی
* طراحی اختصاصی صفحه اصلی
* ثبت لوگو اختصاصی
* ثبت اطلاعات تماس
* آموزشگاه مجازی
* ثبت لینک شبکه های اجتماعی
* درج لینک های سایت شما و یا تبلیغات دوره ها و محصولات آموزشی موسسه
* ارتباط با درگاه های بانکی و فروش دوره ها بصورت آنلاین و ثبت نام اتوماتیک کاربران پس از پرداخت
* امکان ارتباط سامانه آموزشگاه آنلاین با سرویس پیامکی جهت اطلاع رسانی به دانشجویان
* امکان ارائه سامانه به چندین زبان( انگلیسی، عربی و... )
* ثبت پروتکل SSl جهت بالا بردن امنیت سامانه
* ارتباط با سامانه های ثبت نام دانشگاهی
* امکان ارتباط با سامانه و کلاس آنلاین با تمامی سیستم های عامل windows , MAC
* دارای نرم افزار موبایلی جهت شرکت در کلاس و بازبینی فیلم های ضبط شده Android , IOS
* امکان استفاده از سامانه بدون نصب نرم افزار فقط با استفاده از مرورگرهای اینترنت
در سامانه آموزشگاه آنلاین شما می توانید گروه های آموزشی تشکیل دهید و زیر مجموعه هایی برای آنها در نظر بگیرید و مانند یک موسسه آموزشی کلاس های درسی ساخته و دانش آموزان و اساتید را به درس های آنلاین آضافه کنید و برای هر بخش مدیر تعیین کنید.
در سامانه مدیریت یادگیری هر کاربر دارای کارتابل اختصاصی بوده که بعد از ورود به سامانه از امکاناتی که مدیر سامانه در اختیار وی قرار داده است می تواند استفاده نماید.
آموزشگاه آنلاین
- محیط کاملا بهینه سازی شده برای استفاده در پلتفورم های مختلف (موبایل، تبلت، لب تاپ، کامپیوتر) و سیستم عامل های مختلف ( Windows, Mac, IOS, Android ) بدون نیاز به نصب نرم افزار برای دانشجو .
- درس های ثبت نام شده
- تقویم آموزشی
- دفتر نمره
- فضای ذخیره سازی فایل های شخصی
از امکانات کلاس درس آنلاین می توان به بخش بندی در هر درس با توجه به موضوعات آموزشی اشاره نمود که با توجه به موضوع هر جلسه فعالیت ها و منابع آموزشی را در کلاس آنلاین به هر موضوع اضافه کرد (از جمله کلاس آنلاین، تکالیف، آزمون و ...) تا در زمانبدی انجام شده توسط اساتید برای هر فعالیت یا منبع دانشجویان بتوانند از امکانات استفاده کرده و بازخورد لازم با توجه به تنظیمات آموزشی در اختیار اساتید و مدیران آموزشی قرار گیرد.
ارتباط آنلاین
با استفاده از این فعالیت می توانید امتحانات آنلاین و سوالات چندگزینه ایی که امکان برگزاری آزمون را با ویژگی هایی همانند تعیین نمره بلافاصله بعد از آزمون، تاریخ و زمان دقیق آزمون، برهم ریختن سوالات، سوالات گزینه ایی و تشریحی و ... را فراهم می کند.
فعالیت ابزار خارجی به شاگردان اجازه میدهد که با منابع و فعالیتهای آموزشی موجود در سایتهای دیگر تعامل داشته باشند.
فعالیت انتخاب، به اساتید این امکان را میدهد که یک سوال بپرسند و چند پاسخ ممکن برای آن فراهم کنند.
فعالیت بازخورد اساتید میتوانند یک پرسشنامه سفارشی بسازند تا با استفاده از سوالهایی از انواع مختلف (شامل چندگزینهای، بله/خیر یا متنی) بازخورد شرکتکنندگان را جمعآوری کنند.
فعالیت پایگاه داده، افراد میتوانند بانکی از اطلاعات ثبت شده (رکوردهای اطلاعاتی) را ایجاد و نگهداری و در میان دادههای آن جستجو کنند.
فعالیت« تالار گفتگو» امکان بحث و گفتگوی غیر همزمان (بحثهایی که در طی مدت زمانی طولانی صورت میگیرند) را برای شرکتکنندگان فراهم میکند.
فعالیت تکلیف به یک استاد این امکان را میدهد تا وظایفی را بر عهده شاگردان بگذارد، کارهای انجام شده را جمع آوری کند و در نهایت نمره و بازخورد خود را در اختیار شاگردان بگذارد.
فعالیت چت امکان داشتن یک بحث و گفتگوی متنی همزمان را برای شرکت کنندگان فراهم میکند.
ارزیابی، چند نوع ابزار مطالعاتی برای ارزیابی یادگیری و ایجاد انگیزه برای آن در محیطهای مجازی فراهم میکند. اساتید میتوانند از این ابزارها برای جمعآوری اطلاعاتی که به آنها در آشنا شدن با کلاسشان کمک میکند استفاده کنند و نتا
فعالیت کارگاه میتوان کار شاگردان را جمعآوری و مرور کرد و از آنها خواست که کار همدیگر را ارزیابی کنند.
فعالیت واژهنامه امکان ایجاد و نگهداری لیستی از تعاریف (مانند یک لغتنامه)، یا جمعآوری و سازماندهی منابع یا اطلاعات را برای شرکت کنندگان فراهم میکند.
از دیگر فعالیت ها می توان به بسته اسکروم ، مبحث درسی و ویکی پدیا اشاره نمود.
جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید
لیست قیمت اجاره سرویس ادوب کانکت
1.200.000 تومان ماهیانه 1.000.000 تومان ماهیانه 800.000 تومان ماهیانه 700.000 تومان ماهیانه 500.000 تومان ماهیانه
طلایی
نقره ای
برنزی
شرکتی
پایه
نرم افزار ادوبی کانکت در مجموعه تهران ال ام اس بصورت اجاره ماهانه و تعداد کاربران مشخص شده در بسته های پیشنهادی ارائه می گردد.
از امکانات برگزاری کلاس و وبینار انلاین با نرم افزار ادوبی کانکت می توان در سهولت در ارتباط با نرم افزار بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی چه برای سیستم های کامپیوتری و گوشی های موبایل اشاره نمود که با استفاده از مرورگر های اینترنت و با وارد کردن ادرس وبینار یا کلاس آنلاین می توانید وارد محیط نرم افزار ادوبی کانکت شده و از ارتباط با کیفیت HD با کمترین پهنای باند و کمترین حجم بیشترین استفاده را ببیرید.
ادوب کانکت
تجربه همه جانبه با استفاده از تصاویر و چیدمان سفارشی کلاس مجازی با طراحی شخصی سازی شده.
تعاملات مخاطبان را اندازه گیری کنید با استفاده از چت روم ، نظرسنجی ، آزمون و زنگ تفریح
تمامی تنظیمات، اطلاعات و سوالات در حافظه ادوب کانکت برای استفاده های بعدی باقی می ماند.
adobe connect
برگزاری وبینار ها و کلاس های آنلاین به ساده ترین روش با برترین نرم افزار آموزشی و وبینار در دنیا
1- لب تاپ یا گوشی موبایل
2- ارتباط سخت افزار با اینترنت از پهنای باند 512 به بالا
3- مرورگر اینترنت google chrom , mozila , opera و...
4- برای ارتباط صوتی عالی پیشنهاد می گردد از هدست یا هندزفری استفاده شود.
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و پرسش های پر تکرار در این زمینه بر روی لینک کلیک نمایید
طبقه بندی میان کاربران در نرم افزار ادوبی کانکت Host , Presenter , Participant
Host : دسترسی کامل به تمام امکانات نرم افزار ادوبی کانکت
Presenter : دسترسی برای ارسال صدا، تصویر، ارسال تصویر صفحه کامپیوتر، ارسال فایل
Participant : صرفا بیننده و شنونده به و استفاده از امکاناتی که Participant و Host در اختیار او قرار می دهند.
ارتباط تصویری بین استاد با شرکت کنندگان در وبینار یا کلاس آنلاین با کیفیت HD
ارتباط صوتی میان استاد و شاگردان در محیط کلاس آنلاین و وبینار
چت در تالار عمومی و خصوصی در محیط نرم افزار ادوبی کانکت در کلاس آنلاین و وبینار
فایل جهت بارگزاری و دانلود کردن انواع فایل ها توسط استاد در وبینار و یا کلاس آنلاین
این پنجره در نرم افزار ادوبی کانکت جهت ارائه مطالب از قبل Share my screen , share Dacument , share Witeboard اشاره نمود.
جهت نمایش لینک یک سایت خارجی بر روی سیستم های شرکت کنندگان می باشد.
ابزار سوال پرسیدن یا رای گیری آنلاین در کلاس مجازی یا وبینار می باشدکه بصورت چند گزینه ای قابل استفاده است.
پرسش و پاسخ بصورت تشریحی میان استاد و شرکت کنندگان در وبینار یا کلاس آنلاین
یاداشت که قابل استفاده تمامی شرکت کنندگان در وبینار و یا کلاس انلاین می باشد.
همچنین در این میان برخی معلمان ایننطور میگویند که مقدر کارشان در مقایسه با آموزش حضوری و در کلاس درس مقداری بیشتر شده است، در اینباره دبیر یکی از مدارس دولتی شهر تهران به خبرگزاری تسنیم میگوید: درباره مشکلات موجود، عمده مشکل به فراهم نبودن بستر کار برمیگردد، سرعت پایین اینترنت، نبود یک شبکه داخلی که دانشآموزان رغبت به عضویت در آن داشته باشند از سایر مشکلات است، اتفاقی که در آموزش مجازی شاهد هستیم این است که حجم بالایی از کار مبتنی بر خلاقیت شخصی معلمهاست. هر فردی، با توجه به بضاعت شخصی خود، میزان و نحوه آشنایی با فناوریهای جدید و نیز دسترسی به امکانات، سعی و تلاش در پیشبرد کار تدریس را دارد. در این میان، بیشترین همکاری را از جانب مدیران و معاونین مدارس شاهد هستیم که در مدرسه حاضر بودند و به معلمهایی که روش فیلمبرداری را برای تدریس انتخاب کردند، کمک میکردند.
شعبه مرکزی: تهران _ مجیدیه شمالی _ خیابان شهید مولوی _ خیابان ملکنده _ پلاک ۲۱
شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱
شعبه شمال شرق: تهران _ خیابان پاسداران _ خیابان دولت _ خیابان اخلاقی _ خیابان مطلبی نژاد _ کوچه خیام _ پلاک ۱ _ واحد یک
۰۲۱-۹۱۰۸۲۱۲۳ - dummy۰۲۱-۷۸۱۴۶ (سی خط همزمان)
dummy۰۲۱-۲۲۵۱۱۷۶۹-۲۲۳۰۶۶۵۶ (امور مالی)
dummy۰۹۱۲۲۳۹۸۸۹۶،۰۹۱۲۳۱۰۸۰۵۰
dummy info@tehranlms.ir
سلام، به تهران ال ام اس خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟